skip to Main Content

Missie en kernwaarden

“The future belongs to those who “Dare to stretch minds”

Missie Innostava

Innostava wil als referentie worden gezien in de markt van formule- en productontwikkeling en formule- en productimplementatie. Met ons motto “dare to stretch minds”, integreren we visie, missie en strategie tot een “corporate identity” door met de klant buiten de gebaande paden te denken.

Wij begrijpen identiteit als zijnde een collectieve ambitie van een organisatie, een formule of van een merk als fundament en toekomst tegelijk. De basis van strategische gekozen kenmerken in de communicatie zijn een weerspiegeling van de interactie met de doelgroep, de cultuur of de gemeenschap waarmee de organisatie, de formule of het merk zich mee wenst te identificeren.

Merkwaarde weerspiegelt hoe een bedrijf wordt gezien in de markt. Merkidentiteit communiceert de strategie van een organisatie in een universele manier aan doelgroepen. Innostava vertaalt deze merkwaarde naar een rendementsverhogend interieur- en/of exterieurproduct.

Kernwaarden

De fundamentele kernwaarden waar Innostava voor staat leiden onze klant tot succes.

  • klantgerichtheid
    “elke beslissing die we maken is gebaseerd op de behoeften van de klant”
  • flexibiliteit en effectiviteit
    “bepaald door proactieve, passende en doeltreffende oplossingen”
  • professionaliteit en kwaliteitsbewustzijn
    “door in ons handelen onze competenties optimaal en zorgvuldig gekozen in te zetten”
  • transparantie, betrokkenheid en vertrouwen
    “de grootste kwaliteit is om te worden beschouwd als zijnde integer”
  • verrassend, creatief en vernieuwend
    “door intuïtief nieuwe ontwikkelingen een stap voor te zijn”
  • verbetenheid en ambitie
    “door maximaal te presteren creëren wij een optimaal succes
  • respect voor mens en omgeving
    “gebaseerd op duurzaamheid met het besef dat je vandaag moet investeren in een waardevolle toekomst voor later”
Back To Top
×Close search
Zoeken